Header Ads

Tieners: Wat te doen bij liefdesverdriet

Deze krijg ik toch een aantal keer binnen en geloof me,  ik denk dat heel veel Tieners hiermee worstelen. Ik nooit, moet ik zeggen... , maar ik heb het genoeg keer zien gebeuren, daardoor denk ik redelijk te weten, wat je in ieder geval NIET MOET DOEN. Veel tieners voelen, zich naar zo'n "break up" eenzaam en dat is zonder enige twijfel een van de kutste gevoelens die er is.
Eenzaamheid, kan door allerlei dingen komen bijvoorbeeld; als het net uit is tussen jou en je vriendje/vriendin Natuurlijk is eenzaamheid niet het leukste wat er is of iets om naar uittekijken, maar daarom heb ik een aantal tips voor jullie 😂 . Het namelijk ook voordelen.

Wat NIET te doen
1. Ga jezelf niet verstoppen in een hoekje en een beetje gaan huilen/treuren, wat dat heeft geen zin.
2. Jezelf de schuld geven, van wat er gebeurt is. Want 9 van de 10 kun jij er niks aan doen.
3. Uit wraak de ander zwart lopen te maken. Hier wordt je al met al niet gelukkiger van.
4. Probeer redelijk normaal tegen je ex te doen, dit geeft een gemakkelijkere toestand, dan elkaar te moeten negeren.

Wat je zou kunnen doen
1. Kijk een leuke film, ik weet het, dit klinkt zoooo afgezaagd, maar het helpt toch voor vele mensen. Kijk dan niet naar zeik films zoals; "Titanic", "Kramer vs Kramer" of "Ghost". Maar kijk dan een komedie zoals: "Bridget Jones", dan als je er heel diep doorheen zit "mr. Bean" en als je bijna kapot bent  "PATTY BRARD VAN EEN DUIKPLANK".
2. Ga verder met je leven,  je bent meer dan je ex. Er is namelijk nog zoveel anders te doen dan alleen dat.
3. Zoek steun in je vrienden/vriendinnen.

Geen opmerkingen