Header Ads

Tieners: Afvallen

Zoals jullie denk ik al weten, kun je op deze website een vraag insturen en die ga ik dan voor jullie beantwoorden, het mag van alles zijn; privé, liefde, seks, ziektes en ge zo maar weer door... Vandaag afvallen en aangevraagd door "Anoniem".
De vraag: "ik probeer al een tijdje af te vallen en dat lukt totaal niet! Ik ben zelfs 0.7 kilo aangekomen. Terwijl ik altijd van, iedereen het minst eet".
Mijn antwoord: Hoi! Fijn dat je de vraag in heb gestuurd, want ik geloof dat dit voor vele meisjes én zelfs jongens een probleem is. Dus schaam je niet hoor,  dat is nergens voor nodig! Nou goed als je in een keer snel, met afvallen begint dag komt er vaak een niet zo mooi resultaat uit, ook is het zo dat als op de dag weinig eet het dan later op de dag "inhaald".
Dus mijn overzicht van tips:
1. Probeer rustig te beginnen met afvallen en stel geen doelen die, eigenlijk onmogelijk zijn.
2. Probeer in het begin, constant door de dag te eten. Dus dat je iedere keer iets kleins, maar maagvullends neemt zoals: Een kracker of Wasa. Dit zorgt ervoor dat je het niet later nog gaat inhalen met frikadel en patat!
3. Deze is vrij eenvoudig, probeer ook te sporten. Dit kan al wandelend, maar je kan natuurlijk ook gaan hardlopen. Ook hier weer ga dit niet overdrijven.
Ik hoop dat dit je verder helpt!
4. Dit is misschien de beste, RAAK NIET GEOBSEDEERD DOOR AFVALLEN.

Geen opmerkingen