Header Ads

Show: Humberto toch...

De Privé, de Telegraaf, het AD en zelfs de Weekend stonden er vol mee, Humberto Tan... Hier kun je dus zien dat onze top kranten/bladen zijn afgezakt tot het niveau C-garnituur. Toch doen wij het toch lekker dunnetjes over....
Voor de mede mens die het gemist heeft:
Humberto zou volgens de Privé en de Story en nog een paar van die tandarts bladen een affaire hebben met nieuwslezares Dione Stax. Dit komt uit zeer betrouwbare bronnen, namelijk zijn buren (van je buren moet je het hebben). Hij zou zijn gezin hebben achtergelaten en in zijn flatje met Dione avonden/nachten spenderen.
Tan en Stax willen niet reageren....
Ten eerste is dit heel erg zielig voor de kinderen, vind ik persoonlijk en heb ik er toch een vreemd gevoel bij. Tan is 51 en Dione 31, 20 jaar verschil, dit lijkt me dus eerder een scharrel. Maar als de Story het zegt is 8 van de 10 keer waar.... Ik zou zeggen: "HUMBERTO ZEG GEWOON JA, IK HEB EEN AFFAIRE OF NEE IK HEB GEEN AFFAIRE MET DAT MENS GEHAD".

Geen opmerkingen