Header Ads

Slechte Nederlandse songfestival liedjes

Doordat songfestival bond, ons had gechanteerd (not), voelden wij ons verplicht om een artikel te plaatsen.
Nederland heeft het songfestival, maar liefst 4 keer gewonnen. Al hoewel de laatste keer al weer ruim 40 jaar geleden is. (Moet je nagaan, toen stond Patty Brard in de playboy) Teach In, met het nummer "Ding A Dong, won toen. Lieve mensen google maar het niet...
Nu dan de slechste songfestival inzendingen van Nederland.
3. De Toppers: Shine, nou dit was me rot nummer.... Pffff, Nederland haalde toen ook niet de finale. Ik ga jullie niet vertellen op welke positie we zijn geëindigd. Te pijnlijk.
https://m.youtube.com/watch?v=te1w81E8L5A
2. Joan Franka: You and Me, weten jullie het nog, dit was die mevrouw met die indianen muts op. Ook hier zijn we niet bepaald hoog geëindigd..... Het blijft een mirakel hoe ze door de nationale kwalificatie is gekomen.
https://m.youtube.com/watch?v=3zWntQ36k1k
1. Last but not least.... Trijntje Oosterhuis: Walk Along. Wat is hier gebeurt, volgens mij, was het smurfenlied nog hoger gekomen. Man, man, man. Het verhaal gaat;  dat een familie uit Frankrijk, het liedje per ongeluk te horen hebben gekregen. Minuten later is die hele familie uit het raam gesprongen....
Verder zeg ik zeg altijd; "als je jurk maar goed zit". Tevens was ik ongeveer de enige, in dit land die het liedje redelijk vond. Alleen de redactie vond het niet zo leuk.
https://m.youtube.com/watch?v=O_fs4SPGyF0

Verder wensen we Og3ne veel succes op het songfestival!

Geen opmerkingen